* Verzenden & retourneren

 

Nederland*
Bestellingen tot €49,99 zijn de verzendkosten €4,95
Bestellingen vanaf €50 tot €99,99 zijn de verzendkosten €2,95
Vanaf € 100,00 worden bestellingen gratis geleverd
*Waddeneilanden toeslag €10

België 
Tot € 49,99 zijn de verzendkosten € 9,95
Vanaf € 50,00 zijn de verzendkosten € 7,95 (max 30 kilo*)
elk volgend pakket 5,95

Duitsland
tot 5 kilo 12,95
tot 30 kilo 17,95
elk volgend pakket 12,95

Luxemburg

tot 5 kilo 12,95
tot 30 kilo 17,95
elk volgend pakket 12,95 

 
Denemarken
tot 5 kilo 14.95
tot 30 kilo 19.95
elk volgend pakket 14.95
 
 
Frankrijk
tot 5 kilo 14.95
tot 30 kilo 19.95
elk volgend pakket 14.95
 

Spanje
tot 5 kilo 22.95
tot 30 kilo 26.95
elk volgend pakket 22.95
 
 
Groot Brittannië
tot 5 kilo - 14.95
tot 30 kilo - 19.95
elk volgend pakket 14.95
 
BEZORGING EN NIET THUIS ZIJN
Wanneer u niet thuis bent bij de bezorging van uw pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvangt u een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten voor de klant.

Wil je een product of bestelling retourneren? Lees dan onderstaande informatie goed door: 

Binnen 14 dagen na ontvangt dien je het product aan ons te retourneren. Voorafgaand laat je schriftelijk aan ons weten dat je een deel of je gehele bestelling wil retourneren. (per mail of via facebookchat).
Bewaar altijd de track and trace code van de retourzending. 

*De producten dienen ongeopend te zijn om het artikel te kunnen retourneren. Indien producten toch geopend retour gestuurd worden, kunnen wij deze niet vergoeden.

*De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze worden niet vergoed door CandyOnline.

* Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, zal je enkel de producten vergoed krijgen die je retour stuurt.

* Wanneer je de gehele bestelling retourneert, zal je ook de verzendkosten voor de heenzending vergoed krijgen. (Dus niet de retourkosten)

* Bij een klacht over een product, beschadiging of verkeerde levering, dien je altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren? Dat kan, laat dit zo spoedig mogelijk aan ons weten. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is, we kunnen de bezorging dan stopzetten. In sommige gevallen is de bezorger al onderweg met het pakket en kan je het pakket weigeren aan de deur. Het pakket zal dan retour komen. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »