Veelgestelde vragen
1 Levering
1.1 Wat is de levertijd?

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Doorgaans wordt je bestelling binnen 24u verzonden. (ma-vrij)   Echter kan het gebeuren door drukte het 1-2 dagen duurt. 

1.2 Met welke vervoerder verzenden jullie?

Wij verzenden sinds 5 jaar met Packs. Wij hebben direct contact met onze vervoerder, zodra er onduidelijkheden of problemen zijn kunnen we snel handelen.  

1.3 Krijg ik een Track and Trace code?

Ja zeker! Zodra je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track and trace code. 

Ga naar: Track and trace pagina 

1.4 Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvang je een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten voor de klant.

1.5 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen optie om je bestelling af te halen. 

2 Verzendkosten
2.1 Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bestellingen binnen Nederland:
Bestellingen tot €49,99 zijn de verzendkosten €4,95
Bestellingen vanaf €50 tot €99,99 zijn de verzendkosten €2,95
Vanaf € 100,00 worden bestellingen gratis geleverd

Waddeneilanden toeslag € 9,95
2.2 Wat zijn de verzendkosten naar België?

Tot € 49,99 zijn de verzendkosten € 9,95
Vanaf € 50,00 zijn de verzendkosten € 7,95 (max 30 kilo*)
(*Voor elke volgende doos van 30 kilo berekenen we een toeslag van 5.95)

2.3 Wat zijn de verzendkosten naar Duitsland/Luxemburg?

€ 9,95 tot 30 kilo

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen?

CandyOnline hanteert diverse betaalmogelijkheden; 

- iDEAL
- PayPal
- Visa
- MasterCard
- Bancontact / Mister Cash
- KBC
- Belfius
- American Express
- Giropay
- Maestro

- Bankoverschrijving


- Billink - Achteraf Betalen 
- Afterpay - Achteraf Betalen

3.2 Kan ik achteraf betalen?

Bij CandyOnline kan je natuurlijk achteraf betalen. We bieden 2 opties aan;

- Afterpay
- Billink

4 Bestelling klopt niet
4.1 Ik heb een verkeerd product ontvangen

Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons weten binnen 48 uur. (Mail, telefonisch, chat, Facebook)

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

4.2 Ik mis een product

Dat is wel heel vervelend als je bestelling niet compleet is. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten. (Mail, telefonisch, chat of Facebook)

We zullen zorgen voor een passende oplossing.

4.3 Er is een product over datum

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kijk goed of dit niet de productie datum is, vooral bij Amerikaanse producten wil dit wel eens verwarrend zijn. 

Mocht je een product hebben ontvangen wat over datum is en niet aangegeven stond in de webshop, stuur ons dan een mailtje met daarin een foto met het product en de datum duidelijk in beeld. Dan zorgen wij voor een passende oplossing. {info@candyonline.nl}

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

4.4 Er is een product beschadigd

Hoewel we ons uiterste best doen om je bestelling zo goed mogelijk in te pakken kan het voorkomen dat een product of bestelling beschadigd aankomt. Indien een product zodanig is beschadigd dat het niet meer genuttigd kan worden, kan je contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen aabieden. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten. (Mail, telefonisch, chat of Facebook)

* Bij een klacht over een beschadigd product, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen om foto's vragen óf om het product terug te sturen. 

5 Retouren/Annuleren
5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Helaas kan CandyOnline vanwege veiligheidsredenen geen voedingswaren retour nemen, ondanks dat ze niet geopend zijn. (Het recht van retour geldt wettelijk niet voor etenswaren). 

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

Non-food producten mogen natuurlijk wel geretourneerd worden binnen 14 dagen. Indien je een non-food product wil retourneren neem dan contact met ons op via www.info@candyonline.nl 

5.2 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren? Dat kan, laat dit zo spoedig mogelijk aan ons weten. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is, we kunnen de bezorging dan stopzetten. In sommige gevallen is de bezorger al onderweg met het pakket en kan je het pakket weigeren aan de deur. Het pakket zal dan retour komen. Neem je het pakket aan, dan kan je het niet meer annuleren of retour zenden. (Alleen non-food producten mogen geretourneerd worden)

 

6 Klacht
6.1 Ik ben niet tevreden

We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch een slechte ervaring hebben, laat ons dit dan gerust weten. We zullen samen naar een passende oplossing zoeken.

U kunt uw klacht richten aan info@candyonline.nl of 033-4532790.
Ma-vrij 09.00uur tot 16.30uur bereikbaar

Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen. (max 1 week) 

Indien er sprake is van een zoekgeraakt pakket bij Packs, vragen wij iets meer tijd om het pakketje boven water te halen. Wij zullen dit zeker binnen 30 dagen oplossen. (De ervaring leert dat dit vaak ook snel is opgelost)
7 Contact
7.1 Hoe kan ik CandyOnline bereiken?
 

CandyOnline is op veel manieren te bereiken. 

Telefonisch
maandag tot en met vrijdag 09.00-16.30u: 033 - 453 27 90

E-mail: info@candyonline.nl 

Facebook: Ga naar Facebookpagina

Chatvenster: 
Je kan altijd een bericht achterlaten in het chatvenster in onze webshop rechts onder in beeld. Indien er een medewerker beschikbaar is kan je ook live chatten.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »