Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
Veelgestelde vragen
1 Levering

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De actuele levertijd staat tijdens het bestellen vermeld. 

In sommige gevallen kan een product onverwachts niet leverbaar zijn of een langere levertermijn hebben, wij houden je altijd op de hoogte wanneer de bestelling verzonden gaat worden. 

Wij verzenden via PostNL. Wij hebben direct contact met onze vervoerder, zodra er onduidelijkheden of problemen zijn kunnen we snel handelen.

Ja zeker! Zodra je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track and trace code.

Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvang je een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten voor de klant.

Let op!
Als je bij PostNL in de app hebt aangegeven dat het pakket bezorgd mag worden op de afgesproken plek, is CandOnline niet aansprakelijk voor verlies, schade of diefstal wanneer het pakketje onbeheerd achtergelaten wordt op de afgesproken plek. Wij adviseren altijd het pakketje thuis (niet op een afgesproken plek) of bij een pakketpunt te laten bezorgen.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen optie om je bestelling af te halen. 

2 Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland*:
Bestellingen tot €100 zijn de verzendkosten €3,95
Vanaf € 100,00 worden bestellingen gratis geleverd

*Waddeneilanden toeslag € 10

De verzendkosten naar België zijn €7,95

Duitsland
tot 5 kilo 12,95
tot 30 kilo 17,95
elk volgend pakket 12,95

Luxemburg
tot 5 kilo 12,95
tot 30 kilo 17,95
elk volgend pakket 12,95

3 Betalen

CandyOnline hanteert diverse betaalmogelijkheden; 

- iDEAL
- PayPal
- Visa
- MasterCard
- Bancontact / Mister Cash
- KBC
- Belfius
- American Express
- Giropay
- Maestro

- Bankoverschrijving 


- Billink - Achteraf Betalen 
- Afterpay - Achteraf Betalen

Bij CandyOnline kan je natuurlijk achteraf betalen. We bieden 2 opties aan;

- Afterpay
- Billink

4 Bestelling klopt niet

Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons weten binnen 48 uur. (Mail, chat, Facebook)

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen/ om te ruilen. 

Dat is wel heel vervelend als je bestelling niet compleet is. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten. (Mail, chat of Facebook). Bewaar altijd de factuur en doos waar de bestelling in geleverd is.

We zullen zorgen voor een passende oplossing.

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kijk goed of dit niet de productie datum is, vooral bij Amerikaanse producten wil dit wel eens verwarrend zijn. 

Mocht je een product hebben ontvangen wat over datum is en niet aangegeven stond in de webshop, stuur ons dan een mailtje met daarin een foto met het product en de datum duidelijk in beeld. Dan zorgen wij voor een passende oplossing. {[email protected]}

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

Hoewel we ons uiterste best doen om je bestelling zo goed mogelijk in te pakken kan het voorkomen dat een product of bestelling beschadigd aankomt. Indien een product zodanig is beschadigd dat het niet meer genuttigd kan worden, kan je contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen aabieden. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten. (Mail, chat of Facebook)

* Bij een klacht over een beschadigd product, dien je wel altijd het product te bewaren zodat het retour gestuurd kan worden.

5 Retouren/Annuleren

Wil je een product of bestelling retourneren? Lees dan onderstaande informatie goed door: 

Binnen 14 dagen na ontvangt dien je het product aan ons te retourneren. Dit regel je makkelijk binnen ons retourportal. Meld je retour hier aan.

Wij keuren de retouraanvraag binnen 2 werkdagen . Je maakt daarna in het retourportal een retouretiket aan bij de gewenste vervoerder. Super handig, want wij ontvangen ook direct de track and trace code en kunnen jouw pakket volgen.

Je ontvangt naast het verzendlabel ook een retourformulier dit je uitprint en in het pakket stopt.

Zodra je pakket is ontvangen, verwerkt en terugbetaald is ontvang je automatisch een bericht van ons.

*De producten dienen ongeopend te zijn om het artikel te kunnen retourneren. Indien producten toch geopend retour gestuurd worden, kunnen wij deze niet vergoeden.

*De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze worden niet vergoed door CandyOnline.

* Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, zal je enkel de producten vergoed krijgen die je retour stuurt.

* Wanneer je de gehele bestelling retourneert, zal je ook de verzendkosten voor de heenzending vergoed krijgen. (Dus niet de retourkosten)

* Bij een klacht over een product, beschadiging of verkeerde levering, dien je altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

Retourkosten binnen Nederland:
PostNL €6,95
DPD €5,95

Retourkosten vanuit Belgie:
DPD tot 20 kilo €7,95
PostNl tot 20 kilo €10,50
Bpost tot 10 kil0: €11,95
Bpost tot 20 kilo: €12,95

Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren? Dat kan, laat dit zo spoedig mogelijk aan ons weten. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is, we kunnen de bezorging dan stopzetten. In sommige gevallen is de bezorger al onderweg met het pakket en kan je het pakket weigeren aan de deur. Het pakket zal dan retour komen. 


6 Klacht

We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch een slechte ervaring hebben, laat ons dit dan gerust weten. We zullen samen naar een passende oplossing zoeken.

U kunt uw klacht richten aan [email protected]
Ma-vrij 09.00uur tot 16.30uur bereikbaar

Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen. (max 1 week) 

Indien er sprake is van een zoekgeraakt pakket bij PostNL, vragen wij iets meer tijd om het pakketje boven water te halen. Wij zullen dit zeker binnen 30 dagen oplossen. (De ervaring leert dat dit vaak ook snel is opgelost)

7 Contact

 

CandyOnline is op veel manieren te bereiken. 

E-mail: [email protected] 

Facebook: Ga naar Facebookpagina

Whatsapp: 0681050085

Chatvenster: 
Je kan altijd een bericht achterlaten in het chatvenster in onze webshop rechts onder in beeld. Indien er een medewerker beschikbaar is kan je ook live chatten.

Wij zijn aanwezig van 08u-18u van maandag tot en met vrijdag

Bank transfer Klarna Pay Later
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Zoeksuggesties
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »